The smart Trick of آیا بیماری گال مسری است That No One is Discussing

Wiki Article

این کنه‌های میکروسکوپی ماه‌ها می‌توانند روی پوست شما زندگی کنند.

نمونه در زیر میکروسکوپ قرار می گیرد و از نظر وجود کنه و تخم مایت بررسی می شود.

با توجه به مسری بودن بیماری گال، پیشگیری از ابتلا به آن کمی سخت است؛ مخصوصاً اگر در مجاورت افراد آلوده به این انگل قرار بگیریم.

درمجموع کنه­ های گال می‌توانند حداکثر تا دو ماه در بدن بیمار زندگی کنند. با درمان گال ممکن است خارش و سوزش ناشی از بثورات آن تا چندین هفته ادامه‌دار باشد چراکه تخم‌ها و مواد زائد کنه هنوز در پوست وجود دارد، حتی اگر کنه‌ها مرده باشند.

بنابراین ایجاد خارش شدید، قرمزی و خشکی از علائم بارز این بیماری است.

گال معمولی: این نوع شایع‌ترین نوع بیماری گال است و باعث خارش دست، مچ دست و سایر نقاط مشترک می‌شود. با این حال، پوست سر یا صورت را آلوده نمی‌کند.

نشانه‌هایی که بعد از مبتلا شدن فرد به بیماری گال در او ظاهر می‌شوند، عبارتند از:

بیماری گال به علت آلودگی به نوعی حشره یا انگل به نام هیره خارشی ایجاد می‌شود. در واقع انگل گال با ایجاد تونل روی پوست و خزیدن در آن باعث بروز بثورات پوستی قرمز و خارش زا می‌شود.

کرم گال از طریق تماس نزدیک، به اشتراک گذاری وسایل شخصی و تماس جنسی بافرد آلوده منتقل می شود.

به یاد داشته باشید. گال یا جرب یک بیماری مسری است بنابراین رعایت اصول بهداشتی و ایمنی برای جلوگیری از انتقال آن به دیگران مهم است.

مقدمه: بیماری گریوز یک بیماری است که تیروئید و اغلب پوست و چشم را درگیر می کند. تیروئید یک غده است و بخشی از سیستم غدد […]

در اغلب کسانی که به این نوع گال مبتلا می‌شوند، پوسته‌های گسترده، خاکستری و ضخیم مشاهده می‌شود که این پوسته‌ها در اثر لمس، تکه‌تکه می‌شوند.

البته در صورتی که سایر درمان های دارویی نظیر ایورمکتین، پرمترین و لیندان برای بیمار قابل تحمل نباشد. پماد سولفور را با وازلین ترکیب و بر روی تصاویر بیماری گال چیست نواحی مورد نظر بمالید.قبل از مصرف این دارو با پزشک خود مشورت کنید.

کنه ها می توانند تا مدت یک تا دو ماه بر روی بدن فرد زنده بمانند و گال تا زمان درمان مسری است.

Report this wiki page